ICT Support Engineer
Wil je jouw technologische skills en probleemoplossend talent inzetten? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste ICT Support Engineer. Iemand die thuis is in het assisteren van gebruikers bij hun vragen over hard- en software, Microsoft Teams, MacOS, M365 en meer. In deze rol ben je drie dagen werkzaam bij de klant (in Asse, vlakbij Brussel) en de rest van de week bij ons op kantoor of vanuit huis.
Onze klant werkt met de nieuwste Microsoft Teams Rooms (MTR) systemen. In deze rol leer je meer over Teams en hoe je hybride werken draaiend houdt. Je ondersteunt de eindgebruikers bij uitdagingen en zorgt ervoor dat alle Meeting rooms optimaal functioneren. De rest van de week ben je werkzaam in het klantenteam en krijg je de kans om naast standard changes ook aan de slag te gaan met complexe vraagstukken. Kortom een veelzijdige functie die jouw technologische inzicht en oplossingsgerichtheid vereist.
Wat ga je doen?
Wat heb je nodig?
- Een diploma in de richting van IT (Niveau Secundair/Hoger Onderwijs)
- Minstens 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je beheerst de Nederlandse, Franse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Het enthousiasme om je verder te ontwikkelen en IT certificeringen te halen (MCSA/Azure);
- In bezit van rijbewijs B.
Hoe ziet je dag eruit?
Je gaat zo'n straffe dingen doen, dat anderen je voorbeeld willen volgen - zalig gewoon! Jouw hart klopt sneller van Microsoft technologie! Je bent het gewend om in complexe omgevingen te werken. Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact, met klanten én collega’s.
Je komt terecht in een informele, gezellige en zelfsturende organisatie. Je mag veel van ons. Hier krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen én door te groeien. Die ruimte is er omdat wij in onze organisatie zelf het roer in handen hebben. Kennis delen we. Bij Wortell krijg je alle tools om het maximale uit jezelf te halen!
“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”