Wortell Hybrid Work Roadshow: Hasselt
Ben je al lang overtuigd van de voordelen van de Cloud en acht je organisatie veel belang aan een moderne aanpak rond digitaal samenwerken? Hou dan even halt! We stellen je een exclusieve roadshow voor die zich volledig opbouwt rond alle 'must knows' om een integrale hybride werkplek aan je werknemers te kunnen aanbieden. Op een informele manier, met voldoende ruimte om meningen te delen en te netwerken bij een uitgebreide lunch. Lees snel het programma hieronder.
Programma
9u-9u30: Goeiemorgen met een koffietje!
9u30: Keynote
-
De heilige graal van een uiterst digitale, productieve werkomgeving
Een moderne werkplek, hoe definieer ik dat? Welke componenten zijn cruciaal om van je werkomgeving een succesvolle plek te maken waar de efficiëntie en betrokkenheid van je medewerkers piekt? Terechte vragen waar we vanuit onze ervaring op zullen antwoorden.
We hebben met z'n allen kunnen ervaren dat optimaal digitaal samenwerken cruciaal werd om de goede werking van een organisatie te kunnen garanderen. Telewerken is niet alleen een blijver, onze kantoren zullen meer en meer ontmoetingsplaatsen worden. Hubs als het ware waar we hybride kunnen samenwerken met élke stakeholder, eender waar die zich bevindt. Een werkomgeving waar werken en vergaderen plaatsonafhankelijk kan zijn, zonder in te boeten aan productiviteit of de kwaliteit van je dienstverlening. Integendeel. En dat alles op een manier waar er achter de schermen voldoende security is ingebouwd. -
Moderne werkplek diensten Wortell in de kijker & eigen ervaring bij klanten
Op deze factoren en voorwaarden zijn de fundamenten van Wortell's moderne werkplek diensten gebouwd. We focussen op de functionaliteiten van de diensten, hoe deze werken en hoe enkele van onze klanten het aanpakken. Zo wordt het voor jou duidelijk wat de voordelen zijn van de dienstverlening en hoe jouw organisatie verder kan groeien.
-
Overal en altijd werken.
-
Jouw persoonlijke werkplek.
-
Adoptie die werkt.
-
Grip op samenwerken via governance.
-
Je intranet, je digitale en centrale hub.
-
Telefonie en vergaderingen via Teams (meeting rooms).
-
10u30: Break
11u: Interactieve sessie
-
Checklist: Hoe goed is jouw organisatie ingericht om veilig en efficiënt, hybride samen te werken?
Aan de hand van een checklist, specifiek voor jouw organisatie, maken we samen de inschatting hoever jullie al een nieuwe, digitale werkplek hebben ingericht. We brengen inzichtelijk wat het grootste struikelblok is, welke (grote) beslissingen moeten worden gemaakt, hoe ver je organisatie van je dienstverlening staat en hoe de bestaande configuratie zich vertaalt naar de algehele gereedheid om naar een moderne werkplek te evolueren.
-
Rondetafelgesprekken met gelijkaardige organisaties op basis van stellingen
Leer van je peers en pas de gedeelde kennis van de ochtend toe. In welke mate ga jij akkoord met stelling x of y?
12u30: Uitgebreide lunch
Laten we samen genieten van (hopelijk) heel wat zonnestralen, een goed glaasje en een uitgebreide maaltijd. 100% alle kennis verteren.
Voor wie?
We maken er een exclusieve, interactieve sessie van in beperkte groep. We nodigen per sessie maximum 8 contacten uit (bij voorkeur 1 contact per organisatie). Voor deze sessie raden we aan om je IT manager of strategische beslissingnemer af te vaardigen. Ben je zoekende naar hoe je een geïntegreerde digitale aanpak kan uitrollen in je werkomgeving, van lokaal bestuur tot commerciële organisatie? Dan ontvangen we graag jouw aanvraag tot deelname.
Locaties
Zoals het een goeie roadshow betaamt, organiseren we deze hybrid work sessies op verschillende locaties. We zochten enkele atypische locaties uit die ons allen zullen inspireren.
Via dit formulier schrijf je je in voor:
- Hasselt (Westpunt): 17 mei
Je kan ook deelnemen in:
- Gent (Letterkabinet te Dok Noord): 19 mei
Voor de sessie in Gent kunnen we als extra een bijzondere workshop aanbieden in letterdruk, gebaseerd op kernwoorden uit de sessies. Je gaat naar huis met een unieke affiche in security thema. Deze vindt na de lunch plaats van 14u tot 16u30. De moeite waard! - Mechelen (Baarbeekhoeve te Muizen): 24 mei