Synergics is nu Wortell: één missie, véél synergie
Op 7 september 2021 was het zover: dan smolt het Belgische Synergics officieel samen met Wortell. Achter de schermen zijn we al enkele maanden aan het werk om als één Wortell te opereren. Welke verenigende factoren zijn daarbij leidend geweest? En hoe zullen klanten de meerwaarde van deze overname ervaren? We vertellen het in deze blogpost!
Bouwen op een gedeeld fundament: 'We empower people'
Synergics heeft in de afgelopen tijd een zeer veelbelovend traject op de Belgische markt doorlopen. Maar om de volgende fase in te gaan, zocht het bedrijf versterking. Het oorspronkelijke plan was om in 2022 in zee te gaan met een partner die qua organisatiecultuur en visie op één lijn zou zitten met Synergics. Maar toen Wortell het bedrijf benaderde, kwam het plan in een stroomversnelling. De sterke klik leidde snel tot een duidelijke conclusie: 1 + 1 = 3.
De synergie wortelde vooral in de gedeelde missie en visie van de twee bedrijven. Wortells motto — 'We empower people' — bleek perfect aan te sluiten op de filosofie die vanaf het eerste uur centraal heeft gestaan bij Synergics. Beide partijen hebben het doel om mensen in hun kracht te zetten met technologie zodat zij hun werk productiever, meer betrokken en met een hogere dosis plezier kunnen uitoefenen.
Dit gedeelde fundament vroeg om een bundeling van de krachten. Daarom besloot Synergics om vanaf dit najaar verder te opereren onder de naam 'Wortell'.
Het Wortell Belgium launch event gemist?
'As a service': wederzijdse verrijking
Klanten zullen profiteren van een zeer breed aanbod rondom de werkplek. Wortell biedt diensten en producten 'as a service' aan. Dit betekent dat het klanten volledig ontzorgt voor een vaste prijs per gebruiker per maand. Klanten gaan dan ook langdurige partnerships aan met Wortell.
De samensmelting met Synergics zorgt op veel vlakken voor verrijking. Synergics-klanten profiteren van meer mogelijkheden, zoals Mission Critical Azure as a service en MDR as a service. En de klanten van Wortell zien het aanbod nóg vollediger en hoogwaardiger worden. Zo zijn Meet en adoptietraject Digitaal Vitaal uitgebreid met elementen uit de stal van Synergics. In Digitaal Vitaal is nu bijvoorbeeld de effectieve sprintaanpak van het Belgische bedrijf opgenomen.
Op naar een mooie toekomst
Uiteraard is dit slechts het begin. De grotendeels gestandaardiseerde diensten en producten van Wortell evolueren namelijk continu. Innovatie en doorontwikkeling staan centraal. Wortell investeert hierin om te zorgen dat de as-a-service-diensten volledig blijven voldoen aan de wensen en behoeftes van de verschillende persona's op de werkvloer. De juiste beveiliging en uitstekende technologie zijn daarbij randvoorwaarden.
Nu Synergics Wortell is geworden, kunnen we op deze gebieden nog meer gas geven. Op naar een mooie toekomst waarin technologie de mens blíjft versterken!